دانلود آهنگ جدید امید علومی بنام حس خوبی نیست
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 76
نویسنده : علیرضا علیزاده

دانلود آهنگ جدید امید علومی بنام حس خوبی نیست

دانلود اهنگ جدید  امید علومی بنام حس خوبی نیست با بالاترین کیفیت

 

نرانه و آهنگ : سینا قاسمی , تنظیم : آرش نوایی

 

آموزش دانلود

 

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

 

دانلود با کیفیت 320 - 8.80 مگابایت

 

دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت

 

 

متن آهنگ جدید امید علومی بنام حس خوبی نیست :

حس خوبی نیست اصلا وقتی دلت میگیره
از هر کجا رد میشی چشمات اونو میبینه

حس خوبی نیست اصلا وقتی ذهنت درگیره
وقتی یادش میفتی وقتی گریت میگیره

چشماتو میبندی میخندی بازم وقتی حرفاتو من یادت میندازم

با اینکه میدونم دروغ محضه بازم رویاهامو با تو میسازم

چشماتو میبندی میخندی بازم

وقتی حرفاتو من یادت میندازم

با اینکه میدونم دروغ محضه

بازم رویاهامو با تو میسازم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امید علومی بنام حس خوبی نیست

♫♫♫♫♫♫

حس خوبی نیست اصلا شبام پر از کابوسه

یه وقتا از دلتنگی آدم دلش میپوسه

چند وقته که تنهامو خونه برام خاموشه
تا کی باید فکر من با فکر تو داغون شه

چشماتو میبندی میخندی بازم وقتی حرفاتو من یادت میندازم

با اینکه میدونم دروغ محضه بازم رویاهامو با تو میسازم

چشماتو میبندی میخندی بازم

وقتی حرفاتو من یادت میندازم

با اینکه میدونم دروغ محضه

 

بازم رویاهامو با تو میسازم



:: موضوعات مرتبط: امید علومی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: